آموزش کسب و کار اینترنتی

این وبلاگ به بررسی دوره های آموزش کسب و کار اینترنتی می پردازد.

آموزش کسب و کار اینترنتی

این وبلاگ به بررسی دوره های آموزش کسب و کار اینترنتی می پردازد.

آموزش یادگیری کلیه اصول کسب و کار اینترنتی

آیا تا به حال شده به فکر یک کسب کار اینترنتی افتاده باشید.... و یا تا به حال شده تصمیم گرفته باشید فایل هایی که در اختیار دارید رو در دنیای مجازی به فروش برسانید... امروز با توجه به شرایط حاضر و با گسترش بیماری کرونا و حتی در چند سال اخیر خریدهای اینترنتی جهش قابل ملاحظه ای داشته و خییلی از افراد به فکر ایجاد کسب کار اینترنتی افتاده اند... و حتی مشاهده شده که بعضی از افراد شغل اول خود را رها کردند و به این شغل پرداخته اند.... از این رو ما در این دوره آموزشی که به صورت آنلاین برگزار می شود تصمیم گرفتیم شما عزیزان را با این شغل بسیار پیچیده اما سودآور آشنایی کنیم.... این دوره آموزشی شامل دهها نکته  برای موفقیت در این راه است. پس ابتدا به معرفی کسب کار اینترنتی می پردازیم و سپس محتوی دوره آموزش آنلاین را برای شما عزیزان توضیح می دهیم...

کسب درآمد اینترنتی چیست؟

حتما اسم سایت‌هایی را شنیده‌اید که درآمد بسیار بالایی دارند و یا کانال‌های تلگرامی یا صفحات اینستاگرامی را دیده‌اید که درآمد روزانه بسیار بالایی دارند. تمام این‌ها شاخه‌های کسب درآمد اینترنتی می‌باشند و شما می‌توانید از تمامی این‌ها درآمدزایی کنید. شما در هر حوزه‌ای بخواهید وارد شوید باید در آن شاخه تخصص یا تجربه کسب کنید. مثلا :

  • برای فروش محصول خود در مارکت‌های مختلف و یا مشارکت در فروش، باید به بازار و اصول بازاریابی آشنا باشید
  • برای راه‌اندازی یک صفحه‌ی اینستاگرام، باید بتوانید ارتباط خوبی را با دنبال کننده‌های خود برقرار کنید
  • اگر برای خودتان کار می‌کنید و فریلنسر هستید، باید رزومه‌ی خوبی از خود داشته باشید
  • و اگر یک طراح اپلیکیشن موبایل هستید، باید به دانش برنامه نویسی مسلط باشید

آیا کسب درآمد آنلاین شدنی است؟

با شکل‌گیری سایت‌ها و گسترش دامنه فعالیت آن‌ها و دسترسی عمومی به آن، خیلی سریع اینترنت در همه‌جای دنیا تبدیل به یک ابزار برای درآمدزایی و تجارت شد. مخاطبان آن هر روز بیشتر از دیروز می‌شوند و این به‌معنای گسترش بازار آن است. کسب درآمد اینترنتی ممکن است و هر روز توسط بسیاری انجام می‌شود و روز به روز رقابت کردن در آن سخت تر می شود و همیشه برای موفقیت در این رقابت باید به دنبال راهکارها و یا نکات اصول کسب و درآمد اینترنتی باشیم. برای این منظور به شما توصیه می کنم حتما در اینترنت یه جستجویی انجام بدین وبه گفته های من پی می برید....

کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه

اولین و بهترین مزیتی که هر کسی را به سمت راه اندازی کسب و کار اینترنتی می کشاند کم هزینه بودن آن است. یعنی برای کسب درآمد از اینترنت در بسیاری از مواقع اصلا نیازی به سرمایه اولیه ندارید شاید تنها سرمایه ای که نیاز دارید لب تاپ و یا کامپیوتر و خط اینترنت است. که برای یاد گرفتن این دوره نیز فقط به همین دو نیاز داریند.

چگونه کسب درآمد اینترنتی را آغاز کنم؟

برای اینکه بدانید کدام فضا برای کسب درآمد از اینترنت با توجه به مهارت شما و میزان بودجه شما مناسب تر است لازم است با فضاها و امکانات مختلف آشنا شوید. که در این دوره این فضاها را به شما ها معرفی می کنیم.

روش های کسب درآمد از اینترنت در منزل

شاید از خودتان بپرسید کسب و کار اینترنتی به چه بخش هایی تقسیم می شود... و برای ایجاد ایده و انگیزه  کسب و کار اینترنتی به بخش های زیر تقسیم می شود. که متناسب با سلیقه و علاقه ای که دارید می توانید در پایان دوره در این بخش ها فعالت  کنید....

1.کسب درآمد اینترنتی از فروش فایلهرچقدر فضای وب سایت گسترده شود  دسترسی به این فضا بیشتر می شود ،خدمات ارائه شده در این فضا خواستار بیشتری پیدا می کند. امروزه تمامی موسسات آموزشی که در فضای فیزیکی مشغول به فعالیت بودند به این نتیجه رسیده اند که باید در کنار کارشان حتما از یک فضای مجازی هم برای بالابردن فروششان استفاده کنند.کاربران زیادی هستند که به هیچ وجه حاضر نیستند به صورت حضوری آموزشی ببینند و دوست دارند آموزشها را در منزل فرا بگیرند.پس زمینه ی خوبی برای فروش فایل به این افراد فراهم شده است.توصیه اول من به شما برای فروش فایل این است که اول به سراغ تخصص خودتان برید.قطعا هر شخصی دارای تخصصی است که به مرور زمان به دست آورد.

برای کسب درآمد اینترنتی از این تخصص،باید آن را به شکل فایل درآورده و در فضای اینترنت به فروش برسانید.این فایل ها می توانند به شکلpdf یا همان کتاب های الکترونیکی باشند.نوع دیگر این فایل ها که امروزه خواستار زیادی دارند فایل های ویدیویی هستند

ساخت فایل های ویدیویی آموزشی جزو آن دسته از محصولاتی است که در فضای مجازی شدیدا مورد استقبال قرار گرفته اند .کاربران به راحتی فایل های آموزشی شما را خریداری می کنند فایل های صوتی که به شکل داستانی هستند امروزه طرفداران زیادی دارند.اما به خاطر داشته باشید برای این کار باید هم صدای خوب و هم تجهیزات مناسب را داشته باشید.

2. کسب درآمد اینترنتی از طراحی سایتروش بعدی کسب درآمد اینترنتی طراحی سایت برای دیگران است.

3. کسب درآمد از اینستاگراموقتی در ایران صحبت از فضای مجازی وشبکه اجتماعی  می شوند،همه یاد شبکه ی پرطرفدار اینستاگرام می افتند.معنی این جمله به تنهایی بیان گر همین موضوع است که فضای اینستاگرام فضایی بسیار خوب برای بازاریابی اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت است.شبکه ای مجازی که بر روی تمامی گوشیهای تلفن همراه وجود دارد و 80% کاربران ایرانی در این شبکه یک اکانت داشته و حداقل یک بار در روز به آن سر می زنند.و می توان از این محیط برای بازاریابی استفاده کرد....

ویژگی این آموزش

به طور کلی کسب کار های اینترنتی که در این دوره به شما عزیزان آموزش داده می شود . با زبان ساده و شیوا بیان شده است  کلیه آموزش ها به صورت تصویری تهیه شده و از مزیت های آموزش های تصویری این است می توانید در هر زمانی که نیاز داشتید دوباره  آن را نگاه کنیدو در صورت داشتن هر گونه سوال می توانید از پشتیبان های دوره کمک بگیرد تا کلیه ابهامات شما برطرف شوند.  به طور کلی آنچه در این دوره آنلاین فرا می گیرید عبارتند از:

     طرز یافتن موضوعات با بیشترین فروش

     طرز درست کردن  فایل هایالکترونیکی

     طرز درست کردن  فایل های صوتی

      طرز درست کردن  فایل های آموزشی

      طرز بازاریابی

طرز درست کردن فایل هایی با فرمت ورد و پاورپوینت مناسب دانشجویان

      یکپارچه کردن اطلاعات بدست آمده

      و...

ü      معرفی این دوره

ü      آموزش تصویری کسب و درآمد اینترنتی در 7 جلسه تهیه شده  و هر هفته از آن یک جلسه برگزار می شود و در پایان آموزش هر جلسه متناسب با آموزش های ارائه شده تمرین هایی در نظر گرفته شده که از طریق این تمرین ها در صورت ایجاد ابهام و یا سوالات می توانید از پشتیبان های دوره کمک بگیرید و هر جلسه لینک آموزش داخل گروه های واتساپ و تلگرام به عزیزان داده می شود و هر وقتی که به آنها نیاز داشته باشید می توانید  فیلم ها رو مشاهده کنید.

http://s14.picofile.com/file/8410282476/108.jpg 

ü      اعتماد سازی

      اگر هنوز شک دارین در این دوره شرکت کنید و به ما اعتماد ندارین  به این دو آدرس زیر سری بزنید و نظر دوستانی که در دوره پیش با ما بودن را ببنید تا شاید اعتماد شما به ما افزایش یابد.

  http://blog.filenab.com/nazare-karbaran


  http://www.instagram.com/daramadnab

 


هزینه دوره

 هزینه این دوره آموزشی 590 تومان است و برای دوستانی که در این دوره تا ساعت 24 روز 28 مهر قصد ثبت نام داشته باشند یک تخفیف ویژه در نظر گرفته شده است. این دوستان می توانند با هزینه290 تومان  در این دوره بی نظیر شرکت کنند. در صورتی که قصد شرکت در این دوره را دارید می توانید از دو طریق این کار را انجام دهید اگر رمز دوم دارید از درگاه پایین استفاده کنید و در صورت نداشتن رمز دوم می تونید هزینه شرکت در آزمون را کارت به کارت کنید و در صورت هر گونه سوال می تونید از طریق آدرسFtmehr91@gmail.com   استفاده کنید و در اسرع وقت به شما عزیزان پاسخ داده می شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد